به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکتهای مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با یک شرکت حاصل شد و قرارداد کارگزاری با آنها منعقد گردید.
سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس صبح امروز نسبت به امضای قرارداد و تبادل اسناد به عنوان آغاز رسمی این فعالیت و همکاری اقدام کردند.
طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، ارزش کلی این قرارداد برای سال اول بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان خواهد بود که در چند بخش دیده شده است و متفاوت با بعضی فضاسازیهای صورت گرفته است.
بنابر اعلام سید مجید صدری در جریان کنفرانس خبری و رونمایی از کارگزار که به صورت زنده از یوتیوب و اینستاگرام پخش شد ارزش کف این قرارداد برای بخش شبکههای مجازی اجتماعی، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازیهای خانگی با توجه به تعداد بازیهای باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن شرایط ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.
این قرارداد برای مدت سه سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخشها ۲۰ درصد خواهد بود.
نظر شما